Wednesday, May 7, 2008

:p wekk!!

eeii..benci + menyampah la..nape lelaki ni ada yg dilahirkn jd mcmni..ntah ape..suka2 ngata aku..ingat dia bagus sgt..Ya Allah..kalo lah aku ditakdirkn oleh Mu tserempak dgn makhluk mu yg 1 ni..akan ku gigit2 telinga dia smpai putus..akan ku ikat mulut dia ngn getah..biar pasni dia cpt2 pg wat insurans utk mulut dia..kalo setakat msg aku nk ngata aku mcm2...baik x yah la Mr.E ..bazir krdt je..tambah dosa..

bleh dia panggil aku KURA-KURA?????? bengangnyeeeeee akuuuuuuuuuu... reason?? sbb aku reverse kete slow..eii..encik!! memg la slow kalo dah ada motor stupid park dkt ngn kete aku...tkkn aku nk pg lnggar motor tu..kalo kete aku calar encik nk byr ke??

asal msg aku je..ngata aku..msg aku je..ngata aku..dahtu kata aku ni ubat tdo dia..msg aku je dia ngantuk..dahtu??? msg watpe!!..x yah a msg..benganggggggggg....

p/s for Mr.E....

u wait n see ya!!

2 comments:

encik cibon said...

lek r...org pun penah gak pggl aku katak...ilek jer...haha..ok pe kura-kura...haha...

note: jgn mare

mizz nad said...

takde ah..pngggil dpn at least tnjuk a berani..ni stakat msg..sume org bleh..dahla aku x kenal sapa mamat tu..bleh blaaaaahh!!!! aku sumpah dak maritim 7 keturunan..