Saturday, July 4, 2009

"cant take my ears off of you"

dr last week lagi aku x tau nape...jari jemari asyik mau cari lagu ini je kat youtube..baik yg lama atau yg dah diberi nafas baru...yg aku tau aku suka dgr versi lauryn hill..bunyi cam relaks2 je..kalo versi muse lak ala2 rock skit...tp paling suka versi marsha..seksi habis bunyi lagu tu...tu yg best utk di dengar la...tp utk ditatap dgn mata...aku sgt2 suka video tu yg ada dlm citer 10 things i hate about you..aku lupa aku tgk citer ni di usia bp..tp time tu aku dah mula ada kebolehan memasukkan diri dlm watak citer tu..tu adalah antara watak yg sgt sweet dan sgt2 mendalam bg aku...haih...ada ke kat luar lelaki yg sanggup buat mcmtu?? aku ada jwpn.. TAKDA..lelaki skrg bnyk yg pengecut dan hipokrit...( sorry ter emo ).

nak karok lg ni la..kwn2 jom karok!!

arini masuk ari ke 3 keadaan di sini sunyi tnpa org2 yg brkenaan dan biasa nya ada...yg sudah pulang pn xde sbb perlu menjana balik tenaga yg digunakan pas penat jd hot kat pulau..skrg kul 5.45 dan aku sorg2 kat sini mcm org gile..org gile pn elok skit kot..nk balik x leh sbb ada motor gile yg blocking aku...xreti bahasa tol...tau la dah lmbt gi kelas...tp kene la pk sal org...ingat kete aku leh terbang ke ape..stupid!

skrg ni knp ye xde mood sgt2 nk wat keje...tulun tulun...rasa kosong sgt...bosan...x tau la..sume x kene...kt luar aku ok je tp yg dlm ni x tau la..knp ye..ke kene balik kg? ke kene pg somewhere? ke kene wat ape ni?

maaf..ni entry luahan hati ke?? ntahla..apa2 je la (otak sy weng)






No comments: