Wednesday, April 21, 2010

hakikatnya tidak..

salah bila aku fikir aku kuat...salah bila aku fikir aku mngambil langkah yg btol..salah semuanya tndakan yg dibuat mengikut akal tu...abistu ?? aku perlu ikut hati? org kata ikut hati mati...aku x mau mati....tp lantaran takut mati itu lah akhirnya hati aku mati..hah..gelak sndirian....skrg hati sedang berdiri di puncak dan menjerit..."hah! u deserve dis"

ye...aku tau....biar aku sndiri..biar aku brjalan walau di atas seribu duri pun....biar kaki aku berdarah dengan pekat bila menembusi duri2 itu...tidak kisahkn...kerna tidak terlawankan hati yg berdarah itu....

Ya Allah....maafkn kerna pernah melukakan ia....aku memohon ketenangan diri...supaya hati tidak merintih dan melihat diri aku dgn simpati....

2 comments:

LifER said...

celarunya anda ek nadia??sabau...

mizz nad said...

agak celaruuuu bila pisau yg kita guna utk menikam akhirnya menembusi kita juga....sakit..