Monday, November 17, 2008

" kepuasan hati"

smlm...
hati disiat..perasaan dipukul...tp wajarkah kepedihan itu wujud dalam hati manusia seperti aku? mungkin..kerna aku manusia biasa yg punya hati dan perasaan..kdgkala tajam sehalus jarum pun dpt meninggalkn kesakitan yang teramat..wajah boleh dilitupi senyuman..bibir boleh membayangi dgn kata-kata..tp lubuk yg satu itu..hanya diri sndiri yg tahu..

bersabar...

With everything I've ever done
I'd give it all to everyone
For one more day
Another night I'm waking through
Another door I walk into
I can't break

And it's a winding road
And it's a long way home

So don't wait
For someone to tell you it's *impossible
Cuz these are the best days
There's always something tomorrow
So I say let's make the best of tonight
Here comes the rest of our lives

I count the steps
The distance to
The time when it was me and you
It's so far gone

Another face,
Another friend,
Another place,
Another end,
But I'll hang on

hari ini...aku merasa puas...puas kerana kata hati sudah terungkai oleh tamparan yg btol2 menyedarkan diri dari terus-terusan menari di awangan..benar.."Cuz these are the best days
There's always something tomorrow" lantaran itu..hari ini..aku benar2 mendapat ketenangan dgn kehadirannya..dan hari ini jua..ada satu harapan dlm hati...hrpn yg Insyaallah akan membuatkn senyuman ini tidak akan lekang dari bibir..

4 comments:

tHe anIMateD bIJaN said...

hari2 mendatang tu kita tempuh sama2. kita kuat sama2 keh
=)

\(^o^)/

mizz nad said...

bro
smpai bila kita boleh tempuh sama2?
...............

tHe anIMateD bIJaN said...

sampai selama kamu jadi adik aku dan sampai saat kamu kata.. "bro.. aku dah besar" time tu aku tetap perhatikan kamu dari belakang =)

mizz nad said...

bro
aku pegang kata-kata kamu..
tp..
"bro.. aku dah besar"
kata-kata itu takkan kuar dr bibir aku..
sbb wlpn aku dah besar..kamu selamanya akan jd abg aku dan aku mau kamu slalu perhatikan aku wlpn aku tiada di mata kamu keh..
*-('')-*