Tuesday, November 4, 2008

"sigh........"

aku nak ceritakan ttg kisah seorg kawan..
kami berkawan..baik ke ? x tau nk ckp..tp tiap2 hari msg..pg lib sama2 tp x duk sama2..
pelik x ? lama2 makin rapat hubungan kami...ada jugak dia mengucapkn kata2 yg memg
ada dlm hati dan fikiran aku..aku pn pelik mcmane dia bleh bijak utk baca fikiran dan hatiku..
.tp x tau dan x sedar bila dan apa punca..
kami jd renggang..kwn aku makin susah utk brjumpa..ada shj alasan..
kdg2 dia emosi pada prkara yg aku pn x tau knp..
hari last kami utk zaman undergrade pn dia jumpa aku sekejap n dgn emosi yg
aku pn x pasti..dia sprti cpt2 mahu tinggalkn aku..wahai kwn...mengapa begitu?
adakah aku telah menyakiti hatimu tanpa aku sedari..?

lama..masa berlalu..makin lama makin susah utk tau prkembangan dirinya..aku jd bosan..
knp aku shj yg perlu menjaga hbgn itu..jd aku mngmbil langkah...utk mndiamkn diri..
tnpa brtanya dan mengambil tahu ttg dia..kwn..sesungguhnya aku tidak pernah melupakan kamu dan masa2
kita pernah senyum dan gembira bersama...cuma aku tidak mahu lg brharap persahabatan kita akan pulih sprt dahulu..

tidak tahu psl kamu..terfikir..tp tidak ada keberanian utk brtanya..takut hampa..

sehinggalah....

tanggal 1 november 2008 jam 1.13 a.m..
aku terima satu msg..

"nad, hapy besday to u..epi 23rd bday..
hopefully u'll alwayz epi, enjoy ur life n always b a good gul......."

dari siapakah msg ini?

kwn..kamu masih ingat bday aku?? perasaan aku kosong..x dpt diungkap dgn kata2..
sesungguhnya aku telah lama mengharapkn khabar dari mu..

msg kamu juga mengingatkn aku supaya tidak akan melupakanmu...
"dont forget me.."
"jgn lupakan --- ye.."
kwn..siapa yg lupa siapa sbnrnya..aku pernah mengalami perasaan perit di mana
kamu menganggap aku tidak ubah sprt kayu..

tetapi kali ini..tika ini..mengapa kamu hadir dgn cukup mengacau bilaukn perasaan
aku? mengingatkn aku ketika kita mula2 brkenalan..

kwn..kamu memg mengelirukn aku..tp aku cuma brharap..kehadiran kamu skali lg
dlm hidup aku skrg bukan utk meninggalkn aku lg...

p/s:

gudluck for u *** *******

10 comments:

jayB said...

" msg kamu juga mengingatkn aku supaya tidak akan melupakanmu...
"dont forget me.."
"jgn lupakan --- ye.."
kwn..siapa yg lupa siapa sbnrnya..aku pernah mengalami ...."


--- = isi tempat kosong...
so sape nak teka dulu..?

nahaj said...

hhhuuuuurrmmmmm....
sape ek?

bijan?
jb?
aizat?
zairul?
romy?
kepeng?
chibone?
salleh?
ben?
ke..
edy?..

yang pasti bkn mereka2 la yerk..

aku tau..
jawapan nyer...

nad ..bley kasi tau x?;)

''''dELinDa said...

aku tau aku tau!! ya, aku tulis jwpn die bleh??

mizz nad said...

jbee..
xyah teka2..tkkn btol nye

nahaj
hehehe...dis is really personal syg..

delinda
mana mu tau...tulis tp x tau btol ke salah...

tHe anIMateD bIJaN said...

nape nama aku atas skali nahaj??
*haih~

menurut ejaan nama bertitik tu adalah nama seorang pompuan.. tp kalo lelaki, tiga star awal tu bleh diisi dengan nam ben atau edi..
haha

jawapan~ biar kamu sndiri yg tau nadd.. yg penting.. bila kita diingati maksudnya kita sentiasa diingati.. sbb kita dah jd sebahagian dari hidup org tu..
~senyum.. =D

''''dELinDa said...

a.d.i?

''''dELinDa said...

a.d.y

*hahahaha*

mizz nad said...

bro
yee..semoga semua kwn2 ku slalu mengingati aku..

delinda..
haiihh..pndai2 jee dia nii...

Unknown said...

ak rasa ak yg plg tau..hahaha(gelak confident)..bg tau bleh???

mizz nad said...

zaza
aihh..confident bebenor...habaq skit nk tgk