Friday, April 3, 2009

"aku = tiada rasa lagi"

haihhh...satu demi satu perubahan yg patut aku terima dlm hidup aku bergelar manusia wat masa sekarang...sedih ke...ntah...bila perasaan tu terlampau banyak...ia akan berkumpul dan membentuk satu perasaan yg tiada rasa...org yg rapat ngn aku pn sorg demi sorg akan pergi tinggalkn aku yg bangang kat sini...mmmmmm.....tu blom lg org yg rapat ngn aku yg aku rasa semakin hari semakin jauh...dan akan lebih jauh dan jauh...mmm..aku perlu memandang ke belakang buat seketika...harus sedar diri aku berada di landasan mana...n harus menyedarkn diri supaya tidak terkeluar dari landasan itu..takpelah..mungkin itu salah satu hikmah sblm tiba masa semua org pn akan berpisah..biasalah..setiap pertemuan tu ada perpisahan...dan itu adalah perubahan..perubahan yg sgt susah utk diterima oleh golongan manusia yg berperasaan sprti aku..

harus berfikir positif...stp perubahan ada hikmahnya..stp yg berlaku ada sbb nya..stp org...kita kene fikirkn utk kepentingan nya...


Biarkan saja renyai itu menyimbah bumi..
biar membaluti..
biar banjir dan menghapuskan rasa itu..
ada sesuatu kah menyinggah?
atau hanya mainan emosi..
atau hanya khayalan minda menurut kata hati..
aku termangu menghayati..
biarlah..biarlah berlalu..

3 comments:

syida.rosdi said...

dlm idup mmg ada perkara yg akan datang dan pergi...

berat hati. xbsedia.tlalu cepat.

welcome to d real world sayang...

tHe anIMateD bIJaN said...

aku cuba menyelami...


cuba..






cuba lagi....









cuba dan mencuba lagi...





hadeh...

cam xda perasaan plak aku ni.

huhu~

mizz nad said...

manusia exsen
ya..i'll survive...

bro
ko ada perasaan ke..hahahahahaha..aku tau ada...