Sunday, June 21, 2009

"suka sanggaaattt"

aku sgt suka bila dpt memiliki sesuatu yg dah lama aku inginkan..

1) muahhh utk diri aku krn jumpa buku yg best tu kat POPULAR..tp x dpt beli sbb x cukup duit..waaa...slps tu aku pg lagi..nk beli...tapi.........damn!! xde stock dah akak tu kata..berani dia...

2) muuaahhh utk cousin aku sbb entry dia telah memberi info kat aku yg buku yg aku inginkan itu ada filemnya dan filemnya sgt best...

3) muuaahhh utk bro bijan sbb dah berjaya mendonlod movie yg best tu...utk pnngetahuan aku dah 3 kali tgk citer tu dr awal smpai kuar nama pelakon2 nya..

4) muuahhh utk my sis sbb tolong aku dapatkn novel yg aku inginkan tu kat mana tau....kat mesghaaa malll (sebut lam loghat ganu baru best)...

*** :) dan skrg aku tgh curi masa baca novel tu...

here it is...haih..kalo la aku pn dpt memiliki magic card tu kan bagus....naaaaaaaaakkk!!!

2 comments:

sHe said...

she ada sume novel shopaholic series tapi softcopy arr..yg film tu dia combine dari novel 1-3 kot.mmg best ah, baca sampai tak tido.huhu.ni pun ada 1 stengah lg tak abes.. nak?

sy taknak magic card, tapi nak luke brandon (as in magic card yang bergerak)..sbb dia kaya giler kan..haha~

hutang abg bijan rm4 lagi neh sbb amik movie tu ritu.haiah~

tHe anIMateD bIJaN said...

ahaha~

nak cas kt suma org la camni. bleh kaya cam luke brandon tu.