Sunday, September 27, 2009

"hari raya yg best ! "

2009...thn ni raya yg paling best bg aku..hehe...mula2 sbb raya ngn ahli baru family aku...huhu..dpt anak sedara baru..boy..skrg ni ada dah ada 6 org anak sedara..3 ppuan 3 lelaki..uh uh uh...dah tua ke sy? mohd danish haikal...bin? mohd ashar yusri..mampus nak isi borg nama panjg2...

thn ni raya agak meriah gak wlpn aku hanya ada selai baju raya...okay a dr takda lgsung right..balik kg utk raya seminggu rasa mcm x cukup je..3 hari straight kuar ngn member2...wat reunion kat pantai..haih..dok ganu pn pntai..balik kelate pn diaorg nk bbq kat pntai...adeh...ikut je la budak2 tu..best sgt sbb dpt jumpa n contact balik member2 lama..ada yg slalu jmpa..ada yg jarang2..n ada yg dah 7 thn x jumpa...memg la ada yg aku x brp nk cam bila tgk mula2...best sgt2...dan for da 1st time aku balik umah kat kb jam 2 pagi..gile x penah wat keje tu...tp demi member2....rela je....sapa la kita tnpa kawan kan...

mmmmmm........smlm dtg kmpus...rasa malas gile nk dtg ganu...tu la sapa suh cuti lama2..dan skrg aku tgh ngadap laptop...
i) buat soalan utk kelas stat
ii) wat paper utk sksm17
iii) wat slide utk ICREM4
iv) marking tutorial yg berlambak
v) marking test..

waaaaaaaarghhhhhh!!!!!!!!!!!!!! bnyk gile keje..pastu aku pn pening nak wat yg mana 1 dulu..dah lama x perah otak wat keje ni...tulun tulun...jgn la ada pape yg membantutkn semangat aku nk wat keje ni..haih...........

1 comment:

hazwan said...

jadi anda bila lagi..?