Wednesday, January 7, 2009

"aku = jeles?"

aih..arini bertubi tubi soalan yg kuar dr bibir kamu kamu bertanyakn aku dan mengingatkan aku..

"jgn jeles ek..diaorg takda pape.."

"btol2 ke kamu x jeles..?"

adehh adehh..fenin fenin...wahai insan yg aku syg..utk apa aku jeles..kalo apa yg dilakukannya adalah utk memberi ketenangan kpd kwnnya sndiri..utk apa aku jeles apabila hak itu bukan di tgn aku...utk apa aku jeles bila ketenangan yg diberikn akan memberi sedikit chy kepada kwnnya?

aihh...kamu kamu..mungkin bygn persoalan terlintas dlm hati kamu semua..tp cubalah berfikir utk ke 2 kali....kerna aku tahu...kamu kamu semua sudah maklum dgn hubungan persaudaraan kami....

kesimpulannya ..

jeles kah aku?

aku xnak jwb..aku cuma mahu...sengihhh..ngeeeeeeeeeeee...

3 comments:

nahaj said...

hehehehehehe....
jgn la jeles sayang..
x sengaje tuh ;)
tp jeles kn tanda sayang, kan?kan?

tHe anIMateD bIJaN said...

sy pun nak jeles jugak..
tapi korang ckp pasal ape ni??


huhu~

mizz nad said...

nahaj
tlg la skit nk jeles tnpa sbb...poyo je kot..

bro
x yah a jeles2..aku tau ko x kan jeles selagi apa2 bnda tu x brkait ngn dot dot..haha