Thursday, January 29, 2009

"dendam kah itu?"

mm..puas ke?? puas sgt2 la kan bila dah dpt balas dendam..nape ye..nape slalu je ada masalah between us ? dosa aku kat kamu ape? leh x senarai? 2 pn cukup la....aku nk je mnjerit kuat2 kat telinga kamu biar kamu pekak..biar kamu sedar..kalau kamu x ambik peduli psl aku..then leave me alone for da whole of my life...baru senang..or..okey..mungkin dgn cara tu kamu x puas hati kan...sbb kamu nk seksa aku pelan2 kan..

fineee...

go on..smpai kamu puas hati..smpai kamu mndabik dada dgn megah sbb bjya mematahkn pegangan aku pada kata2 aku utk kamu..jap..aku mau brfikir..

salah ke kalo aku dgn life aku? salah ke aku relaks kn minda aku yg mnyemak ngn keje ni?kalo salah then biar aku yg salah..knp perlu sakitkn hati aku? knp perlu bls dendam dgn cara mcmtu?

plzzzz...explain..

kalo berani...meh kita bersemuka..face to face..ungkai segalanya yg kusut n didalam kekaburan selama ni...

7 comments:

tHe anIMateD bIJaN said...

ape itu?? huhu~


aku la org yg ko maksudkan itu..
kan??


oooo.. bukan ker??

hehe malu la plak =D

Anonymous said...

luahkn nad...ledakkan sume. yer! puas. puas. itu nikmat yg nyata.
.
.
apa pn yg kamu geramkn...kamu akan pulih. insyaAllah.

mizz nad said...

bijan
apa yg wat ko ckp ko org yg aku maksudkn..sila berfikir sblm berprasangka apa2..

shadexsen
yee..thanks syg..sy memg sgt2 geram n x puas hati

allie bouba said...

tp nad x maroh ko abe dok?

hehe :)

AkikAZu_aiZAwA said...

kita ambushhhhh diaaa!!!go..go..gooo...enemy spotted!!

mizz nad said...

abe
dokk ehh..nad dok mano berani nok maroh abe

akikazu
jom jom..kita wat serangan!! hahaha

''''dELinDa said...

ya.. nape?