Wednesday, January 21, 2009

stress sgt minggu ni..x tau knp..biasa nye kalo lepas aku jumpa sifu..akan hilang sebiji batu besar atas kepala..tp ari sabtu lpas..dahla yg sebiji tu x hilang..tambah lagi sebiji..aihh..memg aku stress..
tp aku kene jugak hadapi nya..

org di sekeliling yg selama ni rapat dgn aku pun..aku rasa mcm jauh je..biarpun jasad dpn mata..itu yg dpn mata..ada stgh yg jasadnya pun xda dpn mata..lagi la aku rasa jauh...watever la..jnji korg happy ngn life korg..masing2 ada tugas masing2..tp aku harap dlm mlaksanakn tugas tu..kwn2 sekeliling jgn dilupakan ye syg...sbb kita hidup dlm masyarakat...utk tidak mempedulikan perasaan org lain..itu bagi aku sgtlah tidak adil...

....sigh....

..sigh...

.sigh.

maybe aku pun perlukan udara utk brnafas..tp..how???kalo udara utk aku pun sudah bergerak menjauhhhh.......

No comments: