Sunday, March 8, 2009

"aku benci"

seminggu sudah berlalu....tapi ia masih mengacau jiwa dan fikiranku..bosan aku dgn semua ini...aku benci...mimpi itu mbuat aku brfikir sejenak setelah sekian lama aku menafikan perasaan sebegitu..

lara hati mengingatkn mimpi itu dan mbayangkn ianya adalah realiti....

aku mencuba...namun x berhasil...apa lagi yg mampu aku lakukan..benci aku..aku benci..

tika mata aku leka memandang nota2 itu..dgn lagu yg membawa fikiranku beralih arah seketika...pantas jari jemariku menulis sesuatu....ntah dari mana dtgnya..aku pn belum pasti...

labuhkan diriku
sepi menyelubungi hati
di mana dirimu
aku mencari
resah......

aku pejamkan mata
tenangku hadir
kerna bayanganmu
singgah di hatiku

rasa ini
takkan pernah larut
takkan pernah hilang
walau berjuta ingin memiliki
hala ku hanya satu
di hatimu.....

mmm......aku mau semua ini berakhir..aku mau semuanya berlalu....
boleh kan............................?

4 comments:

tHe anIMateD bIJaN said...

rasa ini
takkan pernah larut
takkan pernah hilang
walau berjuta ingin memiliki
hala ku hanya satu
di hatimu.....

saye nk tumpang ayat di atas sana.
ngeeee~

mizz nad said...

bro
nak tumpang?? bayar2...hohohoho
cepat la mainkn lagu ko tu...

''''dELinDa said...

ya, wat happen??

mizz nad said...

delinda
nothing important la...ngeeee