Monday, May 18, 2009

"berlari"

kalau berlari bole membuatkn aku mencapai stp apa yg aku inginkan sekarang...aku rela berlari walau x jejak tanah...uhhh...life is so hard...tp...kalo slalu sweet je....bosan jgk kan...apa yg pnting...( bukan kerjasama ye zai), diri kita yg harus dipenuhi dgn kekuatan..kekuatan utk melawan sifat negatif dlm diri..kekuatan utk melawan nafsu dan syaitan..kekuatan utk mbina kembali semangat yg ada sedikit kepincangan dari garisan nye..(pesanan utk diri sndriri niiiiiii....) dugaan...yes..memg hidup kita penuh dgn dugaan..selepas berpenat lelah buat sesuatu..dan tbe2 mndapat good komen...n good komen tu meminta utk aku buat balik bnda yg aku dah buat...means..separuh dr nya xleh pakai...wats da feeling? arghhh!!! tension okay........tapi..aku tau...kalo asyik tension je..tnpa tndakan apa2...utk apa komen tu dikurniakn? aku sepatutnya bersyukur krn dianugerahkan seseorg yg sudi memberi tnjuk ajar pada aku..bukan mengambil ia secara negatif..yeee..thanks friend..krn memberi kata semangat..


Mr. Frend: sabar la..
Mr. Frend: ini mmg dugaan yang kna kita hadapi..

Mr. Frend: tp ingt nad..
Mr. Frend: dugaan ini bkn bererti kita sd pts asa..

Mr. Frend: jgn..
Mr. Frend: dugaan ini bt kita lbh tekun..


( ketuk pale skit) hish...skit skit nk lemah smngat...plz la...x macho la..(aku kan nk jd macho) haha...

go go go!!! u can do it! berlari berlari berlari..tu kat dpn tu..bnyaaaaaakkk sgt bnda nk kene kejar key...

No comments: