Saturday, September 13, 2008

"aku bukan orang suci"

lama dah dgr..tp last Tuesday early in da morning..ntah kul brp aku lupa...bro main lagu ni..tetibe je my emotions astir..best lagu ni...cam keneee je...tp trpk gak..memg lagu ni best keee sbb bro main best? haaa..bro...jgn perasan k! lagu ni memg best...

Mestinya kau mengerti Saat pertama kali Kala kau peluk diriku Jangan pernah biarkan Diri terhanyut nafsu Aku bukan orang suci Bukalah matamu berpaling dari diriku Benamkan semua mimpi-mimpimu Jujur pada hati masih banyak cinta Menanti jangan kau harapkan aku Lupakan semua rayu Jangan kagumi aku Karna ku tak cinta kamu Mohon kau tinggalkan aku Tak usah kau harap lagi Karna cinta untukmu palsu Tak perlu lagi sesali Anggap tak pernah terjadi Saat kau lepas diriku Pernahkah kau sadari aku tak pernah berjanji Untuk setia padamu

mcm ada elemen2 yg meronta2 lam lagu ni utk diprkatakan dan dperjelaskn..tp xleh...i dedicate dis song to fellows yg memg ada kaitan ngn lagu ni...guys...lupakan semua rayu...dia x cinta kamu...aku x cinta kamu...sesungguhnya aku bukan org suci.....

2 comments:

tHe anIMateD bIJaN said...

adakah lgu ni pun ditujukan pada aku nad?? huhu..

mizz nad said...

bro
haiii...nak main terasa2 plak ke..relaks la bro..aku wat utk diri aku..