Sunday, September 14, 2008

" ('',) "

its 3.07 am...k.fi dah tdo..jb ngadap laptop..rumie pn sama...bro? ntah pg mana...aku? aku ingin sekali melelapkn mata dan bmimpi yg indah..wlpn aku ditemani 2 bantal pink..1 patung yg mnjadi objek utk dipeluk dan selimut..bg manusia sprt aku..ianya sudah memadai..tp mengapa mata ni tidak mau membiarkn diri ini lena utk seketika..

x tahu bagaimana harus ditulis perasaan skrg ini..apelagi utk diungkap dgn kata2..

yang pasti...sesungguhnya malam ini..tepat jam 21.34 ada sinar bahagia di hati aku..

tp apakah ianya kekal atau sementara?

walau ape pun...aku bersyukur padaMu Ya Allah..kerana sudi menganugerahkan sebuah kegembiraan yg sudah lama tidak ku kecapi..

Alhamdulillah...

5 comments:

tHe anIMateD bIJaN said...

tahniah!! apa yg menggembirakan ko nad?? =D

''''dELinDa said...

dan sebelum die tdo, die chat ngn aku.. hehehe

mizz nad said...

bro..
syhh..secret2..jgn gtau org..
hahaha takda maknanye jan

delinda..
ye..time kacih krn layan sy ngantuk..kalo x sy x subuh dah..sib baik ada kamu..

encik cibon said...

delinda??...giler la...bestnyer name...cam name anak 'ed deline' dalam cite vegas...delinda deline...

mizz nad said...

bon..
nama samaran a bro..hahaha