Tuesday, September 16, 2008

"k.a.w.a.n"

sedangkan pantai berubah..ini kan pula manusia kan..ungkapan tu slalu terngiang2 dalam otak aku utk ingatkn aku betapa dunia ini sgt penuh dgn perubahan..tp..perubahan amat perit bila org yg terdekat dgn kita yg melakukan perubahan itu..especially kwn..krn kwn amat memberi erti yg paling bermakna dlm hidup aku..

perit..apabila kwn yg selama ini dekat dgn kita...knows every part of our life...kini tidak lg mengambil peduli.."lantak lah".."ntah.."

sesungguhnya aku x mahu menjadi salah seorg dr kwn yg melakukan perubahan yg perit itu..

dulu bersama2..makan...study..lepak....kini tidak lagi seiring..hanya kerana beberapa perkara kecil yg masing2 tidak mahu mengalah...aku mahu seperti dulu..kami seperti saudara..aku tidak mahu rasa kehilangan...kehilangan seseorang amat memedihkan... plz...come back...jgn hilangkan diri kamu..kerana kamu tidak pernah hilang dari hidup aku...

namun...

aku sentiasa mendoakan kebahagiaan kwn2 aku....kerana kwn adalah hidup aku...

6 comments:

tHe anIMateD bIJaN said...

haih.. hari2 entri cm gini jek.. kali nih kalo ko nk citer meh citer kat aku.. aku dengar keh.. \(^0^)/

mizz nad said...

erm..citer kat ko bro..siapalah aku... :(

tHe anIMateD bIJaN said...

citer la cepat.. neh balik tido je taw.. huhu

Anonymous said...

life aint easy rite? senyum~ u havent found someone yg setiap kali pn die wat salah setiap kali itu gak u nk maafkn die. yg mcm tuh lg makan hati..

mizz nad said...

bro..
aku nk citer kat ko...ko dah tau kot..

shade..
yap..life is not easy...ada ke org cmtu??memg poyooo...

tHe anIMateD bIJaN said...

ko x citer mana la aku tau.. aku bukan nujum... huhu.. nujum pak bijan.. wargkakaka..